“Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always” Recensie

Gepubliceerd op 23 april 2023 om 22:58

Iedereen is opgegroeid met Power Rangers en de gelukkigen natuurlijk met Mighty Morphin. nu is de reünie van Mighty Morphin verschenen op netflix. voldoet hij aan de verwachting en geeft het de nostalgie? Lees het in deze recensie...

Het Verhaal

de film begint bij de scéne waar alle rangers vechten tegen Robo-Rita (dezelfde stemactrice als Rita Repulsa, de live-action actrice is helaas overleden) in dat gevecht komt Trini (De Gele Ranger) om. Dit is natuurlijk gedaan omdat de actrice van Trini (Thuy Trang) is overleden in 2001. Zack (De Zwarte Ranger) neemt de opvoeding over van Trini's dochter, maar Robo-Rita Blijft lastigvallen en ontvoert de Rode, Roze & Groene ranger, voor een gemeen plan waardoor ze de hele geschiedenis kan veranderen, dit moeten Billy Cranston (De Blauwe Ranger), Zach Taylor (De Zwarte Ranger), Rocky DeSantos (De Andere Rode Ranger) En Katherine "Kat" Hillard (De Andere Roze Roze Ranger) stoppen.

De Positieve Punten:

Het zijn dezelfde acteurs als vroeger, dat is sowieso al een goed punt. daarnaast is de kwaliteit even bagger als vroeger wat ook een pluspunt is. en natuurlijk is het een feest van herkenning voor de mensen die vroeger graag naar Mighty Morphin keken. Daarnaast zijn ze erg goed met de dood van  Tuy Trang omgegaan en hebben ze aan het einde van de film ook een herdenking aan Jason David Frank (De Groene Ranger) gemaakt wat mooi is.

De Negatieve Punten:

De Groene, Roze & Rode Rangers zijn alle drie niet unmasked te zien geweest wat erg zonde is aangezien deze alle drie de acteurs/actrice noog leven, ook Jason David Frank leefde nog ten tijde van deze opname's, daarnaast zijn Bulk En Skull ook niet te zien geweest waar ik wel op had gehoopt, de oude school is niet te zien geweest en de kwaliteit was precies zoals vroeger, dus als je daar niet van hield moet je dit niet kijken

Aanrader of niet?

Voor de gemiddelde "Mighty Morohin Power Rangers" fan is dit zeker een aanrader omdat het een feest van herkenning is en je dit niet wilt missen. Maar voor de niet fan is dit geen aanrader en zou ik m zeker overslaan.

ben jij een echte fan en heb jij gekeken of ga jij kijken? Laat het weten in de reactie's